Saturday, May 21, 2011

Rama Rama

Mari la kita mencuci mata setelah penat memasak... kebetulan menjenguk FB adik saya ..melihat hasil tembakan nya terasa pulak ingin saya berkongsi gambar hasil tembakan nya yang lebih jauh meninggalkan saya ..senapang nya POWER  kalau nak bandingkan dengan Pistol air saya..hehehe..Orang "M" mana lah nak mengalahkan Orang "A" ..apa2 saya amat berterima kasih pada adik saya sebab dia yang banyak menberi tunjuk ajar ku  sifu..
Seronok kan bila kita melihat hasil tembakan orang orang kita sayang..melihat hasilnya seolah olah adik saya sentiasa disamping saya..walaupun kami terpisah dengan Laut cina selatan.tapi sentiasa di hati saya.
Kalau ke Taman Rama rama begitu teruja melihat keindahan rama rama berterbangan bebas ke sana dan ke mari.

No comments:

Pulut Mangga Thailand

Pulut Mangga Thailand Bahan-bahan  3 biji mangga  2 sudu besar bijan - digoreng tanpa minyak (optional) Pulut Kukus ...