Monday, July 2, 2012

Terima kasih wahai adik ku


 Jauh tidak bererti tiada sapaan rindu antara kami ..sapaan selamat pagi dan selamat tengah hari antara kami sedikit sebanyak mengubat rindu saya pada adik saya ..yang saya panggil pangilan manja  'abang'.setiap kali sapaan disertakan dengan gambar gambar tembakan nya yang sangat saya kagum.
 Naluri seorang kakak.. terkadang terlalu emo..bila kadang kala sangat sangat merindui dirinya dan keluarga nya ..kami terlalu rapat semenjak kecil.bergaduh bergurau kemudian kami berbaik kembali.biasa la zaman kanak kanak kami yang terlalu manis ..
 Seperti satu keajaiban .. sikap cara seperti kembar adik saya  ini ialah anak bujang saya.. dari kecil anak bujang saya sehingga sekarang banyak saya perhatikan 100 peratus sikap nya sama dengan bapa saudaranya. sikap .. cara pemakanan ..minat..dan caranya serupa habis ..
 Banyak kenangan kami ..bila dikenang kembali semuanya manis...disaat ini air mata ini mengalir jua rindunya pada dia ..
 Jika saya  punya sayap..ingin rasanya saya terbang di sana .. apakan daya ..hanya doa sentiasa mengiringnya.. rindunya saya pada adik saya seperti mana saya merindui anak bujang saya ..

No comments:

Pulut Mangga Thailand

Pulut Mangga Thailand Bahan-bahan  3 biji mangga  2 sudu besar bijan - digoreng tanpa minyak (optional) Pulut Kukus ...