Tuesday, April 26, 2011

Masak Lemak ikan Pari Bunga kantan

Masak Lemak ikan pari berbunga kantan ini ..lawan nya dengan sambal belacan ..ulam dan ikan masin..Makan kira tidak ingat lah ini..amboi hilang diet sekejap..ini la istimewanya lauk melayu kita ini.Perghhhhhhhhhhh terangkat beb..lepas itu cari bantal mendengkur..wow wow lemak pun tebal..itu yang kalau buat perangai aruah mak cakap siap engkau!!!..nanti2 lemak kau dah tebal erk nanti aku cedok lemak kau.... hahaha dialog aruah mak saya kalau saya buat perangai.. rindu sangat dialog ini..

Sekarang anak anak saya pulak..kalau time menyakat yakat ini..aduh  pening kepala sekejap.. darah rasa berderau je ..nak naik ..kita belum habis marah dorang dah baik adus!!! dah macam saya dengan adik saya dulu dulu.. ermm aruah mak kata ermm kalau bergaduh dah macam kucing dengan hotdog..hahahah kalau time baik ermmm macam nak masuk dalam kain opssssssssss hahaha kenangan paling mahal dalam kehidupan saya..

yelah dulu dulu kami bergaduh menyakat dan tidak puas hati .. tapi sekarang kami saling merindui sesama sendiri.tidak terluah dengan kata kata rindu ini ..hanya air mata menceritakan ...Pada adik saya MOHD NIZAM yang saya panggil abang..TERIMA KASIH..abang.. Kak Teh sayang abang..

No comments:

kongsiresepi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...