Monday, April 25, 2011

Di Awan Biru Bersama Burung Merah Putih..


Di awan biru melintasi dan menbelah awan nan biru..2 jam di dalam perut burung  merah putih ini.melintasi laut cina selatan.meninggalkan LCCT.berjaga pukul 3 subuh.burung terbang pukul 7.00 pagi..aduh letih nya..Terima kasih adik saya ,adik ipar saya dan anak saudara AIMAN HAKIM menghantar saya ke LCCT.kasihan mereka sekeluarga berkejar dari Kota Damansara ke Port Klang untuk menghantar kami sekeluarga ke LCCT.
Pasal rasa nak cepat je sampai mendarat buat2 la tidur ..buat2 la baca surat khabar..aduh tak sampai2 juga.anak anak saya kemain sedap menjamu selera ...
Justin Bibir ni juga anak dara saya minat.

No comments:

Pulut Mangga Thailand

Pulut Mangga Thailand Bahan-bahan  3 biji mangga  2 sudu besar bijan - digoreng tanpa minyak (optional) Pulut Kukus ...