Aneka Roti Lagi




Comments

Sally Rashid said…
saya suka sgt inti kacang merah..tapi nak buat tu belum konfiden lagi..kut tak jadi...

Reen buat ni cantik sgt...
REEN KHAN said…
insyallah boleh ..tak cuba tak tahu kan sally..
rahel said…
Semakin hari semakin terserlah kepakaran akak Rahel sorang ni...cantek sangat mcm2 roti itew..
REEN KHAN said…
salam rahel
mana ada pakar le rahel.. hehhhe kamu lagi pakar dari kak reen tau..
akak punya roti ni gebu je..nak cuba buat lagi untuk boh inti plak...tapi inti dia jadi sememeh je bila su letak..huhu..mungkin doh belum betul2 elok kot kak kan...
salam kak reen...
cantik bangat roti ni.
fiza nak belajar buat bentuk gini

Popular Posts